fredag den 2. marts 2012

Mom's a Mannequin

Jeg sad, som sagt, lige og lavede en ny playlist i dag, og så faldt jeg over min Mom's a Mannequin-statistik, målt udi, hvor mange gange jeg har hørt numrene fra deres endnu ikke-udkomne (tough luck, læser!) debutalbum, Overrated Anyhow. Og det skal endda tilføjes, at disse lyt ikke inkluderer EP og nyeste udgave!

Borderline: 42 lyt
Change in me: 79 lyt
Claim: 40 lyt
Drowned: 68 lyt
Enemy: 42 lyt
In Here: 70 lyt
Loving Idiot: 35 lyt
Other Side: 42 lyt
Overload: 46 lyt
Parasomina: 56 lyt


Her er drengene, om hvem jeg taler!

Nu sidder du nok og tænker, "wooooow, nogle fede titler de har til numrene, man kan alene på DEM høre, at der er tale om et enestående blend af alternativ, men stadig melodiøs hardrock og sikkkkkke da nogle labre laver de ellers er, HVORFOR ved jeg ikke, hvem de er!!!!"

Kære eventuelle læser; 
Fortvivl ikke!!!

Du kan nemlig høre Mom's a Mannequin her den 9. marts på Lygten ved Nørrebro station!


.... Undskyld. 
Denne blogs formål er naturligvis ikke propaganda af hverken religiøse, politisk eller musikalsk eller anden kunstnerisk art.
Eller jo.
Det er faktisk lige dét, den er. Det hele.

Og jeg er uden tvivl drengenes største fan (måske med undtagelse af Kians mor; bed til, du aldrig uforvarende kommer til at sige noget grimt om Kian, når hun overhører det!)

Jeg vil ikke sky særlig mange midler for at reklamere for dem.

Og jeg tager det åbenbart meget personligt, hvis endelig man støder ind i ÉN, der tillader sig at sige "njaaaaaaah"... til deres musik.
Det er kun sket én gang på to år, men alligevel. Det var én gang for meget.
Åbenbart. 
Fordi jeg er sådan en sur og følsom dame.

Ta' ind og hør dem, og tjek deres facebook-side, www.facebook.com/momsamannequin ...

Når de står på Orange, vil du spørge dig selv, hvor helvede du lavede i 2012, siden du ikke havde hørt dem.
Og du vil klandre dig selv og selvbebrejdelsen vil smage bittersurt.
Du vil nok efterfølgende erfare, at du har svært ved at virke overbevisende som menneskedyr, generelt.
Bare lige så du ved det.


1 kommentar:

  1. Jeg kommer ikke til at fortryde noget som helst, for jeg render trofast VERDENS BEDSTE BAND lige i røven....og den dag de står på Orange vil jeg revne af stolthed med et kæmpe knald!!!!

    SvarSlet