fredag den 9. marts 2012

Her bor jeg #1 (billedblog)

I dagens blog kan uvidende lige få et lille visuelt indblik (hvad et indblik måske altid er?) i rammerne omkring denne blogger! ADVARSEL: Det følgende er ret materialistisk. Jeg kan godt li' fine ting. Ok?

Jeg er meget glad for mine Pink Floyd-coasters, som jeg fik i fødselsdagsgave af min dejlige nevø!


Dette er min Fender Tim Armstrong Hellcat. Den er så smuk og jeg elsker dens lyd. Købte den som gave til mig selv sidste vinter, efter at have fået 12 i etik og religionsfilosofi om Søren Kierkegaard - noget, man absolut ikke ville kunne have forudset, når man tænker på, at jeg som grøn stud.theol. blev forvirret over hvert et ord, man stødte på i filosofisk sammenhæng. "Men hvad meeeener han med 'sjæl'??"


Jeg kan godt li' brætspil:


Min vindueskarm:


Når jeg engang får mig en pladespiller, vil jeg sikkert elske mine LP'er endnu mere (damn you, fars gamle pladespiller, der valgte at dø, lige efter jeg havde fået den til København!)






Masser af nye og gamle teologibøger i herlig sammenblanding! Det er absolut en fordel at være præstebarn!


Jeg køber sjældent møbler/større ting til boligindretningen, men sidste år købte jeg denne standerlampe i den hyggeligste vintage-lampebutik på Nørrebrogade, som hedder Hot Kotyr:


Jeg kommer nogle gange til at købe pumps, men jeg tør fandme knapt at gå udenfor en dør med dem.
Var der ikke engang én, der sagde "only a fool doesn't respect gravity", eller noget i den dur?


Mmm, hvor jeg elsker Nick. Nick er min ubestridte number one blandt musikere, og har været det i over 10 år:


Det her er min sambo. Han er min bedste ven, og meget pænere end han her ser ud til at være:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar