søndag den 11. marts 2012

Apatisk søndag

Jeg er numb i dag. Føler mig virkelig vrangvendt (det må jeg godt sige, for ikke at ødelægge allitterationen - giv mig nu lov til at være begejstret for en lillebitte ting!), jeg er måske lidt sulten, men har ikke lyst til faktisk at spise (luksusproblem, i forhold til, hvor skidesurt de har det Sydsudan, måske, but WHO CARES på apatisk søndag!), og Human Centipede II sidder lidt i min krop, sammen med så meget andet.

Tror, det ville være en god idé at agere sommerfuglelarvepuppe i sengen i dag, i selskab med en bunke feelgood-film, men jeg ved, det ender med kolde tæer under dynen og X-Files, som er kanon, men ikke ligefrem feelgood, mens jeg fordriver tiden til en ny uge på Paradise Hotel tager sin begyndelse i morgen (nu begynder genudsendelserne på TV3... men jeg HAR jo set det.)

Gårsdagens optur var, at jeg opdagede, jeg havde sprunget et level over i Angry Birds.
Denne dags nedtur er, at jeg nu er gået ubehjælpeligt i stå i en bane.
For at citere Verdens Længste Rap "Nedtur. Det her var mer' end jeg ku' klare, når det endelig ska' gå galt, ja, så gør det det bare."

Det kunne også være, jeg skulle se at få has på ham Kerouac.
Har bare en underlig tendens til virkelig at trække sidste halvdel af en fantastisk bog i langdrag, fordi det altid er så tomt, når man er færdig med at læse noget uforligneligt første gang.

Hm. Ingen grund til at ligge her og spilde ord på at whine i længere tid end højest nødvendigt.
Det kunne være, lidt havregrød var vejen frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar