mandag den 16. april 2012

Kære Gustav

Jeg tør slet ikke tænke på, hvor meget lort du må skulle stå model til, når du bevæger dig omkring i verden, nu hvor du er et tilbagevendende TV-fænomen. Jeg må ærligt indrømme, at jeg mildest talt ikke syntes om din optræden i Dagens Mand eller For Lækker Til Love, og jeg følger i øvrigt ikke fast med i Divaer i Junglen. Men bare i kraft af de to afsnit jeg har set, har jeg fået et hel andet syn på dig.
Det forekommer mig soleklart, at du ikke er dig selv i de to førstnævnte programmer. Det er måske én af mange personlige facetter, du der udstiller, som er DIVAEN!
Men i sidstnævnte program er du virkelig blevet til et menneske, man kan forholde sig oprigtigt til, uden at kategorisere dig og putte dig ned i én boks, som ikke kan rumme hele dit væsen, ligesom INGEN bokse kan rumme NOGET menneske.

Du får hermed min street respect, hvis den ellers tæller på nogen måde, både med dig som modtager og mig som afsender for øje.

Helt klichéagtigt ønsker jeg dig alt godt i fremtiden, og hvis jeg nogensinde møder dig udenfor envejskommunikation og pseudovirkelighed, så vil jeg gentage, hvad jeg her har skrevet.

Venlig hilsen
Thea, stud.teol.

P.S.: Min lillebror havde kun gode ting at sige om dig, da du var gæstebartender på Tordenskjold i Grindsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar