torsdag den 12. april 2012

Kongedag!

I dag var jeg inde i indre by et smut, for at se hvordan den havde det efter påsken, samt for at drive den af med lille Lulu.

Beskrev dagen således på gode gamle Facebook:

- NØJSH, en konge dag! Har sendt ting til min specialevejleder, hvorefter jeg skyndte mig at fly fra mit hjem, så jeg ikke kunne tjekke om han svarede! Flygtede til indre by og mødtes med Louise, fandt solbriller i Wasteland og drak kaffe og lavede teologitræf på fortorvet foran Studenterhuset og smuttede hjem efter en enkelt (og faktisk kun én enkelt) på Rosengården, og i aften står den på parceremoni i Paradise, orientalsk risret, vin rouge og Submarino med Kian! Og specialevejleder har IKKE responderet, så intet er forsømt - yes sir.

Gudskelov foregik teologitræffet midt i myldretiden, og så på Købmagergade, af hvilken halvdelen er gravet op, så der er 50% mindre plads for samme mængde mennesker at bevæge sig på!
Skønt for en gangs skyld at være den, der generer andre, og ikke bare den, der bliver generet.

Træffet så cirka sådan ud:


Og her er mine nye, flotte solbriller!
Nu må solen godt komme an på fuldt smadder, så jeg ikke ligner en idiot, der tror, solbriller på nogen måde
 er nødvendige, når det er megaoverskyet:

(Læg mærke til kontrasten mellem sejt pose og totalt angstfyldte øjne.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar