søndag den 24. juni 2012

KONGE&KONGE #2

Konge med konge på:

- Star Trek. Så filmen i går, og jeg er helt nede med Spock. Hvem skulle nu ha' troet det?

- Den sene opdagelse af, at Sheldon er ligesom Spock. Bare vildere.

- Cocktail der dræber alle smerter, relateret til mens: To Panodiler og to Ipren, og kroppen er numb, selv når fundamentet for krop nødvendigvis må udgøres af stiletter og ikke sofa. Cool burger.

- Talerne til sommerfesten på teologi. Glemmer tit, at dekanen er sjov. Shame on me.

- At afstå fra at drikke vodka The Belarussian Way. Det har sgu aldrig gjort noget godt for mig, men jeg plejer at gøre det alligevel. 

- Fryden ved at høre de første to sekunder af Stupid Man, spejde udover baren og se toppen af et hoved med resten af Louise under, komme farende i fuld fart mod mig, for at mødes på dansegulvet.

- Galliano shots.

- At modtage en sød MMS. Også selv om jeg ikke forstod den først.

- Udsigt til flere dage i søsters selskab, med arbejde, bytur og hygge. Bare os to!

 Noget, der vel også var konge, når det kom til stykket, for det er alt jo:

- At bruge en hel dag på at fremprovokere menstruationssmerter tidligt, så de ikke ville få indflydelse på min sidste sommerfest som stud.teol. Virkede ikke. Var dermed bare meget aktiv en hel dag, hvilket jeg ikke er fan af. (Surprise.)

- At jeg bare altid skal vigtige ting, når det er dén dag på den tid på måneden, hvor jeg bare helst skal ligge vandret. Sidst gik det næsten udover Mark Lanegan!

- At stikke fødderne i stiletterne dagen efter man har haft dem på i 12 timer.

- Der er næsten ikke mere kaffe. Og jeg er flad. FML.

- Galliano shots dagen efter.

- Min mangel på evner udi networking. Jeg kan ikke få mig selv til at gå hen til nogen og hilse på dem, når det er åbenlyst, at man gør det af networkings-årsager. Venter på, at de rundsave jeg nogle gange gerne ville ha' på mine albuer kan købes på Amazon.

- Hvis jeg nu også skal til at se Star Trek-serien. Er den ikke helt vildt lang? (Og nørdet?)

- For tiden utallige mareridt om dødsfald. Jeg ved godt, det handler om, at man er tæt på at afslutte noget, og det er jeg jo, men det er fandme alligevel ret belastende.

- At snart har alle jeg kender sommerferie. Troede, jeg var ok med ikke at få så megen ferie i år. Kan godt mærke nu, at jeg føler mig lidt snydt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar