mandag den 26. august 2013

Første tur på crosstraineren


Halvanden kvadratmeter af repoet på førstesalen i præstegården er nu forvandlet til undercover torturkammer.

Papa-roomie har nemlig investeret i en crosstrainer.
"Fedt!" tænkte undertegnede, "så behøver jeg officielt kun gå udenfor, når jeg skal hente smøger!"
Det med smøgerne er stadig sandt.
Men den positive "totalt fedt"-indstilling er det allerede så som så med.

Papa-roomie viste mig i manualen, hvor det foreslåede nybegynder-program stod anført.
"Ja, mmm, helt sikkert," sagde jeg, "jeg er sgu da ikke nybegynder - man er vel under 70 og har prøvet at bevæge sig hastigt før!"

Well.
Som bekendt står hovmod for fald.

Og jeg er helt sikkert nybegynder.
Min playliste "Motionista #2" gav skam lidt ekstra energi, men nybegynder - det kan jeg ikke løbe fra at være (ville faktisk slet ikke være i stand til at løbe fra noget som helst, om det så gjaldt mit liv, lige nu.)

Efter en halv time med intervaltræning, måtte jeg, med sveden haglende af mit sædvandligvis yndige Jeg, bevæge mig pinagtigt langsomt og forsigtigt ned af trappen, mens jeg klamrede mig til gelænderet, imens jeg tænkte, at motion virkelig er af det onde.

Jeg så omtrent sådan ud:


Highlights fra Motionista #2:
 
Monkey King - Charlie Campari
 
Only to Haunt You - The Von Bondies
 
Thorn In My Side - Eurythmics
 
Santa Monica - Everclear
 
Overload - Mom's A Mannequin
 
Ghosts 'n' Stuff - deadmau5
 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar